Šī programma sastāv no trim sadaļām: ķermeņa augšdaļas, ķermeņa apakšdaļas un pamata kondicionēšanas. Viņi funkcionāli vingrinājumi, kas paredzēti, lai nocietinātu locītavas un muskuļus jūrnieku, gatavojoties gariem reisiem.

Mērķē uz ķermeņa augšdaļas un apakšdaļas un kodolu, lai iegūtu pilnīgu ķermeņa treniņu

 

Pievienojiet tos savam esošajam treniņam, veicot trīs komplektus no 12 līdz 15 katrai katrai kustībai.

 

Ķermeņa augšdaļas funkcionālā apmācība

 

Dubultās rokas atvelk

 

Funkcija: Palielina jūrnieka spēju turēt sliedes un vilkšanas līnijas.

Jūsu ieguvums: Plaukstas, rokas un muguras spēku, kā arī iesaistoties jūsu kodols muskuļus. Stāvēt ar kājām plecu platums intervālu, un izvēlēties vieglu svaru. Pēc tam atkārtojiet no otras puses. Mērķis ir saglabāt pastāvīgu kontroli, kā pull vienmēr ir gluda kustība bez šūpošanos vai arching jūsu atpakaļ.

 

The Bosu-Balltwist

 

Funkcija: Uzlabo jūrnieka līdzsvaru, strādājot neapstrādātās jūrās, pārvietojot rīkus uz klāja.

Jūsu ieguvums: Spēcīgāka muguras un kodols muskuļus. Izmantojot kabeli crossover mašīna atkal sēdēt uz Bosu bumbu ar kājām pie zemes. Pievienojiet virves rokturi un satveriet vienu galu ar abām rokām uz galu. Velciet šo galu uz kreiso pusi, pagriežot jūsu gurniem, bet turot galvu taisni ar acīm gaida un kājas paralēli pie zemes priekšā no jums. Velciet, līdz rokas ir virs galvas, un pēc tam atkārtojiet no otras puses.

 

Modificēts Supermens

 

Funkcija: Uzlabo līdzsvaru un visu ķermeņa spēku. Uzlabo kodola spēju stabilizēties, kā arī proprioception.