Trūkumi

Trūkumi – Nopietnāvējā un jūrās, monohull jūrnieks var, ja pilnīgi izsmelti un vairs nespēj vadīt, streiks visu buru, atslēga visas lūkas, un iet zemāk, lai gaidīt to, un ceru, ka par labāko. Labi atrasts laiva, visticamāk, to atļaus.

 

Laiva būs roll apkārt kā korķis, un pat ja tas ruļļos 360 grādiem būtu ok, kamēr masts nav pārtraukums off un nodot caurumu laiva. A multihull milzīgās jūrās, tomēr vienmēr ir jābūt helmsman, vai kādā citā veidā, lai saglabātu laivu norādīja uz viļņiem. Zinot to, okeāna iet jūrnieks būtu jāsagatavo ar izpletni jūras enkuru un ar stiprinājuma punktiem par to uz laivas, kas ir absolūti spridzināšanas necaurlaidīgs. Pareizi izvietots, izpletni enkurs ļaus multihull braukt no viesuļvētras gandrīz komfortu, jo tas saglabā loki norādīja uz vēju un viļņiem un ar vairākiem simtiem pēdu līnijas noveda pie jūras enkura, nav saraustītas vai lunging uz līnijas. Kad jūras enkurs ir pareizi noteikts, apkalpe var iet zemāk un droši gaidīt no vētras. Tas nozīmē, ka nav briesmas, piemēram, landmass vai rifu sistēmas, kas atrodas gaidīt downwind. The staff were very friendly and helpful.

Marinas

Marinas-Meklējot vietu marina par multihull ne tuvu nav tik viegli, kā tas ir monohull. Tiem ir nepieciešama vai nu beigu telpa, vai dubulta piestātne, kas, visticamāk, maksās vairāk nekā vienu.

Svara ierobežojumi

Svara ierobežojumi – Tā kā daudzkorpuss sēž uz ūdens, nevis tajā, atšķirībā no ķīļa laivas, lietderīgo slodzi, vai svara celtspēju laivas, nevar droši pārsniegt. 35 pēdu monohull var veikt daudz vairāk svara veikalos un iekārtās nekā 35 pēdu trimarāns, un tas ir apsvērums, kad nodrošinot laivu kreisēšanas.

Piekabes

Piekabes- Lielas daudzkorpusu nevar tikt nosūtītas pa ceļu, pateicoties to plašajam staram. Tikai daži no mazākiem, locīšanas dizainu ļaus piekabi.

 

Haulouts arī var būt sarežģītāka multihulls. Ir jardi, kas ir travelifts pietiekami plašs, lai viņiem, vai celtņi, lai paceltu tos, vai dzelzceļu, lai vilktu tos no ūdens uz sliedēm, bet šie pagalmi ir mazāk un tālāk starp tiem, kas nevar rīkoties ar papildu plašu gaismu.

Secinājumi

Secinājumi – Šķiet, ka ārpus pāris nelielas neērtības, multihull ir vienīgais laiva, kas ir kāda jēga. Ja tas tā ir gadījumā, kāpēc ne visiem ir viens? Ir pāris iemesli. Viens ir žēl reputāciju viņi nopelnījis agri to attīstību. Otrs ir izdevumi, kas saistīti ar kvalitātes kaķu vai tri īpašumtiesību sasniegšanu. Šīs laivas ir dārgi būvēt, vai nu kā vienu offs vai kā ražošanas modeļiem. Ar trimarānu ir nepieciešami 3 korpusi (amas) un šķērsi (akas), lai savienotu tos visus kopā. Ražošanai tas prasa dārgu tooling izveidota uzņēmuma ieguldīt pat pirms tie kādreiz saņemt laivu tiešsaistē. Ir arī daudz vairāk materiālu, kas vajadzīgi, lai izveidotu divas vai trīs korpusi, nekā tas ir nepieciešams, lai vienu gatavo korpusa ķīļa laivu.

 

Izņemot ražošanas modeli pircējs ir iespēja, ka viens pasūtījuma būvēts ar cienījamu pagalmu vai ēkas pats. Neviena no šīm iespējām ir lēta, ātra vai vienkārša.

 

Tiek izmantoti multihulls tirgū, un ir daudz labu tiem, kas tur. Ir arī daudz ne tik labu ones. Tas ir svarīgi nolīgt pieredzējušu daudzkorpusu inspektors, kas būtu pārliecināti, ka laiva tika uzcelta un uzturēta pareizi un ir pareiza.