Burāšana var augt kopā ar jums. Ir laiva piemērots katrai vecuma grupai; no bērniem, pusaudžiem, pieaugušajiem un veterāniem. Protams, izvēle buru laivas, visticamāk, redzēt pieaugumu s. .

 

Burāšana var augt kopā ar jums. Ir laiva piemērots katrai vecuma grupai; no bērniem, pusaudžiem, pieaugušajiem un veterāniem. Protams, izvēle buru laivas, visticamāk, redzēt palielināt izmēru un garumu šīm laivām. Burāšana var arī palielināt intensitāti, ja jūs nolemjat ņemt to konkurētspējīgi; pat sacīkšu pie Olimpiskajām spēlēm.

 

Daudz jūrnieku ragu buru prasmes buru vienu cilvēku dizaina laivas, piemēram, optimists un lāzeru. Daži iet uz diviem cilvēkiem dizaina laivas, piemēram, International 420s. Šādām laivām komandas darbs un sadarbība ir ļoti svarīgas, lai sacensībās labi veiktu darbību.

 

Optimists laivas garums ir 2.3m un korpusa svars ir 35 kg. Šīs īpašības ir ideāli piemērotas bērniem, kuri var turpināt kuģot līdz pat pusaudžu gadiem. (tas ir vienīgais dinghy apstiprinājusi Starptautiskā buru federācija (ISAF) tikai jūrniekiem, kas jaunāki par 16 gadiem).

 

Tiem, kas bija pāraudzis optimists, Laser Byte ir nākamā loģiskā izvēle. Baitu laivas garums ir 3,6 m un korpusa svars ir 45.3kg. Tas ir ideāli piemērots pusaudžiem, kuri nevar sasniegt optimālo svaru 75kg standarta Laser 4.7. Tas ir piemērots Āzijas jūrniekikas ir mazākas physique, salīdzinot ar Kaukāziešu jūrniekiem. Patiesībā Āzijas jūrnieki bija labi veikuši starptautiskās baitu sacīkstēs. Elizabeth Yin, mūsu vietējā jūrnieks parādījās čempions pie Arch Byte CII World Championship 2006 (3-8 jūlijs).

 

Lielākā daļa jūrnieki turpina savu kaislību burāšanai, pārejot uz dienu kreiseris. Tas parasti ir diapazonā no 20 pēdas līdz 30 pēdām. Daži no kopējā tiem, ko izmanto Singapūrā ir J sērijas. Tomēr Singapūrā trūkst kreisēšanas iemeslu. Lielākā daļa no mūsu dienvidu salām ir ārpus limita vai cordoned off citām attīstības jomā. Tuvākais kreisēšanas laukums, visticamāk, būs Andamanu jūra netālu no Phuket salas, Taizeme. Faktiski, Sunsail arī vada fraktēšanas pakalpojumus tur.

 

Batam sala, Indonēzija un Sebana Cove Marina Johore, Malaizija.

 

Kreisēšanas, ir arī citi apsvērumi, jūrnieki ir jāapzinās. Singapūrā, jums ir nepieciešama licence, lai stūre motorizētu jahtu / laivu. To izsniedz MPA (Jūras ostas pārvalde) pēc tam, kad pieteikuma iesniedzējs ir nokārtojis gan teorijas pārbaudi, gan praktisku apstrādes novērtējumu. Turklāt svarīga ir arī pieredze un zināšanas par kuģu vadīšanu un jūras vadīšanu. Šīs prasmes var uzņemt, burāšana regulāri ar citiem yachters no buru klubs, kas jums ir biedrs.

 

Pirmāmēm, klātbūtne prāta un veselais saprāts ir nepieciešams, lai rīkotos jebkurā ārkārtas situācijās, bet, kas ūdeņos. Tas ir atbildīgs kapteinis jahtu, kas būs nepieciešama vadība, lai komandu laivu, saskaroties ar šādām situācijām.